Dragă client, suntem aici pentru a vă ajuta în procesul de returnare și ne pare rău că ați întâmpinat dificultăți. Pentru a iniția returul, vă rugăm să introduceți numărul comenzii și numărul coletului AWB în câmpul de mai jos Puteți găsi numărul comenzii în primul SMS de confirmare pe care l-ați primit la efectuarea comenzii, iar numărul AWB în al doilea SMS de confirmare. Dacă ați păstrat și foaia de livrare care a însoțit coletul, aceste două numere sunt menționate și acolo.
Ops! A intervenit o eroare.
Se pare că numerele introduse nu corespund unei comenzi înregistrate în sistemul nostru. Vă rugăm să verificați din nou și să vă asigurați că introduceți corect numărul comenzii și numărul coletului AWB, așa cum apar în sms-urile de confirmare primite la efectuarea comenzii sau în foaia de livrare care a însoțit coletul. Dacă întâmpinați dificultăți, nu ezitați să ne contactați la suport@bob.md.
Atenție: Comanda nu a fost încă livrată.
Dragul nostru client, îți mulțumim că ai apelat la noi. Din păcate, momentan nu putem iniția procedura de retur, deoarece comanda dvs. încă nu a ajuns la destinație. Pentru mai multe detalii despre stadiul livrării, te rugăm să contactezi FAN Courier la numărul de telefon 14455 și să le furnizezi numărul de colet AWB din SMS-ul primit la confirmarea comenzii. Dacă întâmpinați dificultăți, nu ezitați să ne contactați la suport@bob.md
Atenție: Comanda întârzie în livrare
Dragul nostru client, îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere. Regretăm să aflăm că comanda dvs. întârzie în livrare. Înțelegem că este important pentru dvs. să primiți produsele la timp, mai ales când este vorba despre jucăriile copiilor.
Dacă comanda ta nu a ajuns la timp, iată ce poți face:
1. Contactează Fancourier: Sună la Fancourier la numărul de telefon 14455. Oferă-le codul AWB din SMS-ul de confirmare pentru a afla informații despre stadiul livrării și motivul întârzierii. Aceștia vă vor putea oferi informații cu privire la motivul întârzierii și estimarea noii date de livrare.
2. Refuză primirea coletului: În situația în care livrarea întârzie din motive ce țin de compania de curierat și consideri că întârzierea depășește termenul acceptabil, aveți opțiunea de a refuza ridicarea coletului de la curier iar noi îți vom rambursa suma integrală odată ce coletul se întoarce în posesia noastră. În cazul în care nu refuzi coletul și îl primești, vom considera că nu mai există pretenții sau solicitări referitoare la întârziere. Acest lucru poate afecta posibilitatea de a beneficia de returnarea gratuită a comenzii, pe motivul întârzierii.
Înțelegem frustrarea și dezamăgirea în astfel de situații și ne cerem scuze pentru orice neplăcere cauzată. Suntem aici pentru a te sprijini și pentru a ne asigura că găsim cea mai bună soluție în această situație nefericită. Pentru a discuta mai în detaliu despre problema ta, te rugăm să ne contactezi la suport@bob.md. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere. Echipa BoB.md își exprimă regretul pentru orice inconveniență și este dedicată rezolvării acestei situații într-un mod cât mai eficient și prompt.
Trecerea Perioadei de 14 Zile
Stimate client, vă mulțumim pentru utilizarea formularului de retur. Din păcate, au trecut mai mult de 14 zile de la primirea comenzii, perioadă în care acceptăm reclamații sau solicitări de retur conform termenilor și condițiilor noastre. Vă rugăm să luați în considerare acest termen pentru viitoarele achiziții.
Pasul 1. Selectarea produselor pentru retur
Dragă client, vă mulțumim că ați ales BoB.md. Pentru a iniția procesul de retur, vă rugăm să bifați produsele pe care intenționați să le returnați. Aici aveți lista cu produsele din comanda dumneavoastră:
După ce ați selectat produsele dorite pentru retur, vă rugăm să apăsați “mai departe”
Pasul 2. Selectare Motiv Retur
Pentru a asigura o gestionare corespunzătoare a returului, vă rugăm să specificați motivul pentru returnarea fiecărui produs selectat. Alegerea unui motiv corespunzător pentru fiecare produs ne va ajuta să oferim soluții eficiente și să îmbunătățim experiența dvs. de cumpărare.
Gata! Cererea dvs. de Retur a fost Înregistrată cu Succes!
Am primit cu succes cererea dvs. de retur cu numărul . Echipa noastră va analiza situația și vă vom contacta în cel mai scurt timp cu o soluție. Pentru alte întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la suport@bob.md.
Vă mulțumim pentru înțelegere
Cererea de retur a fost inregistrată
Stimate Client,
Cererea de retur pentru această comandă a fost deja înregistrată. Odată ce cererea va fi analizată, vom reveni cu un răspuns telefonic.
Pentru alte întrebări sau pentru asistență suplimentară, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail suport@bob.md. Suntem aici pentru a vă ajuta!